سه شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۶

تبلیغات

۸۵ درصد از تماس‌های تلفنی با آتش نشانی کرج مزاحمت‌ است

danesheroz خرداد ۶, ۱۳۹۲ ۰
۸۵ درصد از تماس‌های تلفنی با آتش نشانی کرج مزاحمت‌ است

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: ۸۵ درصد از تماس‌های تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کرج به مزاحمت‌های تلفنی اختصاص دارد

علی فرجامی اظهار کرد: متاسفانه هنوز بسیاری از افراد چنین اقداماتی را وسیله تفریح خود قرار داده و بخش عمده ای از وقت امدادرسانی نیروهای عملیاتی و ایستگاهی را به جای پرداختن به نیازمندان و حادثه دیدگان واقعی، به اشغال اعمال خلاف اخلاق خود در می آورند.

 
فرجامی با بیان اینکه باید در این زمینه فرهنگ‌سازی بسیار قوی و مستمری انجام شود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف آموزش فرهنگ شهرنشینی و شهروندی از جمله اقداماتی است که می تواند سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را از این معضل رهایی بخشد.
 
وی متوسط تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را حدود ۱۴۰۰ تماس خواند و افزود: از این میان ۸۵ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی است که باید برای این مسئله چاره‌ای جدی اندیشید.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از شیوه‌های شناخت مزاحمت‌های تلفنی را به کارگیری تدابیر کارشناسی عنوان کرد و ادامه داد: از سوی کارشناسان ما، از تماس گیرندگان شماره های ثابت درخواست می شود و اطلاعات مختلف با یکدیگر برای تشخیص صحت گزارش تطبیق داده می شوند.
 
فرجامی افزود: در مواقعی نیز ماموران به محل گزارش شده اعزام می شوند که متاسفانه نتیجه مطلوبی به همراه ندارد.
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 21129
بازدیدها: 262

پاسخی بگذارید »