پنجشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۶

تبلیغات

گام هایی اساسی برای تهیه یک “ساندویچ” سالم!

danesheroz1 آبان ۶, ۱۳۹۲ ۰
گام هایی اساسی برای تهیه یک “ساندویچ” سالم!

دانش روز: بررسی های جدید نشان می دهند اگر با رعایت اصولی ساده ساندویچ تهیه شود نه تنها برای بدن هیچ ضرری ندارند حتی می توانند بسیار مفید هم باشند

به گزارش دانش روز،  برای تهیه یک ساندویچ سالم باید اصولی را در نظر گرفت تا ساندویچ ضمن خوشمزه بودن، از نظر تغذیه ای نیز سالم باشد بهترین روش توجه به هرم مواد غذایی است که  اگر ساندویچ را براساس آن تهیه کنید، ساندویچ سالمی خواهید داشت.

بررسی ها نشان می دهند وجود “سبزیجات” در ساندویچ اولین شرط برای سالم کردن آن است،به طوری که در کنار فست فود خود حتما باید بشقاب بزرگی از تمام سبزیجات شامل “گوجه فرنگی”، کاهو، کلم و خیار را مصرف کرد.
گفتنی است برای ساندویچ سالم می توانید از نان های سبوس دار و گوشت های کم چرب استفاده کنید این نان ها و گوشت ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن در بدن شما هضم می شوند و باعث “چاقی” و “افزایش وزن” شما نخواهند شد.
گفتنی است این غذای محبوب و پرطرفدار را باید با روغن های سالم مانند “آفتابگردان”، “زیتون” و “کنجد” تهیه کرد تا فست فودی که مصرف می کنید باعث ایجاد “بیماری های قلبی” و “سکته” در شما نشود.
پزشکان توصیه می کنند با بکارگیری همین اصول ساده می توانید در هفته چندبار به راحتی فست فود مصرف کنید و نگران بیماری هایی که بعد از خوردن آنها به سراغتان می آید نشوید.
منبع: باشگاه خبرنگاران
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر : 70218
بازدیدها: 233

پاسخی بگذارید »