پنجشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۶

تبلیغات

چگونه ویتامین مورد نیازمان را تامین کنیم؟

danesheroz1 مرداد ۷, ۱۳۹۲ ۰
چگونه ویتامین مورد نیازمان را تامین کنیم؟

دانش روز: در صورت استفاده نکردن سبزی پخته به تنهایی بایستی در کنار مواد غذایی از سالاد، گوشت، مرغ و ماهی استفاده شود

به گزارش دانش روز، خدیجه رحمانی متخصص تغذیه گفت: سبزی خام حاوی ویتامین C است که در اثر پختن ویتامین C آن از بین می‌رود به همین علت بایستی، سبزی پخته و خام در کنار یکدیگر استفاده شود.

وی افزود: افراد باید سبزی پخته را به عنوان نیم لیوان در کنار سالاد، مواد غذایی همچون گوشت، مرغ، ماهی و کباب استفاده کنند.
وی عنوان کرد: افرادی که از خوردن سبزی اجتناب می‌کنند و غذای مصرفی‌ آنها حاوی سبزی نیست بایستی از هویج و لوبیا سبز پخته برای برخوردار شدن از انواع ویتامین‌ها و فیبر استفاده کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۱
کد خبر : 43777
بازدیدها: 214

پاسخی بگذارید »