چهارشنبه ۰۹ فروردین ۱۳۹۶

تبلیغات

در مهمانی ها هم ورزش کنید!

danesheroz1 شهریور ۱۷, ۱۳۹۲ ۰
در مهمانی ها هم ورزش کنید!

دانش روز: آمارهای جدید نشان می دهند افراد در هنگام مهمانی و تفریحات حدود ۳۰ درصد بیشتر از سایر روزها تمایل به غذا خوردن دارند

به گزارش  دانش روز، در مهمانی و مراسم ها  افراد دچار ۱ الی ۲ کیلو  افزایش وزن می شوند که برای جلوگیری از این افزایش وزن راهکارهای زیادی را به شما توصیه می کنیم.

طبق بررسی های انجام شده ورزش کردن وقت و زمان خاصی نیاز دارد و در هر لحظات حتی در مهمانی ها هم می توان ورزش کرد.

گفتنی است، با فرستادن شکم به داخل به مدت ۷ دقیقه می توانید کالری زیادی بسوزانید و این  ورزش به نوبه ی خود باعث جلوگیری از پرخوری نیز می شود همچنین با راه رفتن سریع حتی در مهمانی و تحرک و جنب و جوش می توان کالری های اضافی که ممکن است در طول مهمانی وارد بدن  شود را از بین ببریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 58511
بازدیدها: 135

پاسخی بگذارید »