دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

تبلیغات

مناظره

آمادگی رسانه ملی برای برگزاری مناظره میان کاندیداها در مرحله دوم

danesheroz1 خرداد ۲۴, ۱۳۹۲ ۰
آمادگی رسانه ملی برای برگزاری مناظره میان کاندیداها در مرحله دوم

دانش روز: قائم مقام رسانه ملی با بیان اینکه در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود تبلیغات نامزدها بعد از تایید نتیجه انتخابات توسط شورای نگهبان آغاز می شود، گفت: رسانه ملی پیش بینی لازم را برای برگزاری مناظره در دور دوم انتخابات کرده است و آمادگی لازم را برای برگزاری مناظرات دارد

محمود اشتری  با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مناظره میان  کاندیداها در صورت به دور دوم کشیده شدن انتخابات گفت: در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم طی وقت کمی که برای تبلیغات نامزدها بعد از اعلام نتایج و تایید شورای نگهبان داریم صدا و سیما آمادگی لازم برای برگزاری مناظرات و برنامه های تبلیغاتی را دارند. وی افزود: صدا و سیما دکورهای مناظره را حفظ کرده است که اگر دستور داده شود مناظره ها را برای دور دوم برگزار کنیم. قائم مقام صدا و سیما با بیان این که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم جلساتی با نمایندگان کاندیداها خواهیم داشت گفت:  رسانه ملی نظرات نمایندگان کاندیداها را در مورد مناظره ها جویا می شود و در این زمینه آمادگی کامل را داریم اما در مورد کمیت و کیفیت برنامه ها در مرحله دوم باید برنامه ریزی شود. وی تصریح کرد: طبق قانون پس از تایید شورای نگهبان برنامه ریزی صورت می گیرد و جزئیات آن به اطلاع مردم و کاندیداها خواهد رسید. قائم مقام صدا و سیما در مورد ارزیابی اش از مناظره های انتخاباتی افزود: مناظره ها بسیار خوب بود و اعتماد مردم را نسبت به رسانه ۸۰ درصد بیشتر کرد. اشتری افزود: سعی می کنیم این الگوی خود را ادامه دهیم چرا که ظرفیت آن را در سازمان داریم و الان هم برخی برنامه های سیاسی با موضوعات مختلف در رسانه ملی پخش می شود.شورای نگهبان تا دو روز بعد از اعلام نتایج توسط وزارت کشور فرصت دارد که نتایج انتخابات را تایید کند.
منبع:مهر
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 27109
بازدیدها: 132

پاسخی بگذارید »